Santasport-turnaus Rovaniemellä 2. - 3.9.
Julkaistu: 22.10.2017 00.00

Santasport-turnaus Rovaniemellä 2. - 3.9.

Joukkue kävi pelaamassa syyskuun alussa Santasport -turnauksen Rovaniemellä. Turnaus oli tasokas ja saimme pelata uusia vastustajia vastaan. Näin alkukaudesta turnaukseen lähteminen hitsaa porukan heti hyvin yhteen. Joukkuehenki on vahva tällä porukalla.

Ensimmäisenä päivänä vastassa oli ÖHF (Ruotsi). Takana olevat matkustuskilometrit eivät haitanneet, vaan saimme turnaukseen lentävän lähdön voitokkaalla pelillä 1-4.

Seuraava kokonainen turnauspäivä oli hyvä, joukkue pelasi hurmoksellisesti. Voitto Roki sinisestä 3-2 ja TICH vastaan jännääkin jännempi tasuri 1-1. RJK otti alkulohkovoiton näillä näytöillä.

Viimeisenä päivänä turnauskestävyys oli koetuksella. Tappio tuli pelistä HTUHC (Ruotsi) 7-1 ja jouduimme pronssiotteluun, jonka vei Roki keltainen harmittavasti 5-4. Sijoitus turnauksessa oli 4. sija. Puitteet olivat erinomaiset turnauksen järjestämiseen. Emma Ekoluoma otti nimiinsä syöttöpistepörssin.

Sijoitukset:

1. HTUHC