Yhteistreenit Pyhäjoen Kielosaari Areenalla
Julkaistu: 26.03.2018 00.00

Yhteistreenit Pyhäjoen Kielosaari Areenalla

Yhteistreenit Pyhäjoen Kielosaari Areenalla – RJK E1-06 pelaajat matkalla kohti etelää 21.3.2018

PJK E-juniorit ja RJK E1-06 järjestivät yhteisen pelitapahtuman. Paikalla oli 31 pelaajaa, jotka jaettiin PJK:n ja RJK:n valmennuksen yhteistyöllä tasaisesti kolmeen eri joukkueeseen (mustat, keltaiset ja punaiset). Joukkueet aloittivat tutustelunsa alkulämmittelyissä ja jokaisella porukalla oli oma valmennus- ja huoltotiiminsä. Toisia vastaan pelattiin ottelut 40 min juoksevalla ajalla. Pelien jälkeen oli palautteet ja fiiliksien kyselyt. Sen jälkeen vapaata olemista kahviossa ja johan siinä kehittyi jo porukkahenkeä kahden eri seuran pelaajien välillä.

Tapahtuma oli kaikin puolin erittäin onnistunut ja tarkoitus on, että pelitapahtuma toistettaisiin vielä huhtikuussa joko samassa muodossa tai sovellettuna. Tarkoituksena kuitenkin, että pelaajista tehtäisiin 1-3 sekajoukkuetta pelaajamäärästä riippuen.