Valmistautuminen seuraavaan kauteen
Julkaistu: 31.03.2020 00.00

Valmistautuminen seuraavaan kauteen

Korona-viruksen leviämisen hidastamiseksi tehdyt toimenpiteet ajoivat Raahen Jääkiekkoklubin, samoin kuin kaikki muutkin urheiluseurat, pikaiseen päätökseen kauden keskeyttämisestä. Joukkueet eivät voi myöskään harjoitella ohjatusti yhdessä, koska yli 10 hengen tapahtumat on kielletty. Kuitenkin mielessä siintää jo seuraava kausi ja siihen valmistautuminen on aloitettu omatoimisella harjoittelulla sekä ensi kauden joukkueiden suunnittelulla.

Kaudella 2020-21 Raahen Jääkiekkoklubilla pelaataan seuraavissa ikäluokissa: U19, U17 ja U15 -ikäluokkien joukkueet ja siitä nuorempaan päin jokaisessa ikäluokassa 1-2 peliryhmää aina Leijona-kiekkokouluun asti. Yhteisharjoitusten alkamisesta seura ja joukkueet tiedottavat, kunhan liikkumis- ja kokoontumisrajoitukset sen sallivat.

Myös RJK:n kauden päättäjäis- ja palkintojenjakotilaisuus on siirretty tulevaisuuteen ja järjestetään edellisen kauden palkintojenjakotilaisuutena alustavan suunnitelman mukaan viikolla 32.

Raahen Jääkiekkoklubi toivottaa kaikille turvallista kevättä. Pysytään kotona ja pidetään huoli terveydestämme!