Julkaistu: 04.06.2019 00.00

Ohjeet pelipassin ostajalle

1. Mene osoitteeseen www.suomisport.fi ja klikkaa KIRJAUDU PALVELUUN. Mobiililaitteella kannattaa ladata sovellus, jonka kautta passin saa ostettua hyvin vaivattomasti.
  2. Tilin luomista varten anna sähköpostiosoite tai puhelinnumero. Jos olet ostamassa passia alaikäiselle lapselle, huomioi, että tässä vaiheessa annettaan huoltajan yhteystieto.
  3. Jos annoit sähköpostiosoitteen, saat sähköpostiin kirjatumislinkin, jonka kautta pääset jatkamaan tilin luomista. Jos annoit puhelinnumeron, saat tekstiviestin, jonka syöttämällä pääset jatkamaan tilisi luomista.
  4. Anna tilin luomiseen pyydettävät tiedot (tässä vaihessa huoltajan tiedot, jos passia ostetaan alaikäiselle lapselle).
  5. Nyt tilisi on valmis ja näet oman profiilisi.
  6. Aloita passin osto valitsemalla OSTAMAAN
  7. Valitse, mitä olet ostamassa. Lisenssi = pelipassi
  8. Valitse, kenelle olet ostamassa. Jos olet ostamassa lisenssiä lapselle, sinua pyydetään täyttämään lapsen tiedot.
  9. Valitse laji (jääkiekko)
  10. Näet valintasi jälkeen tarjolla olevat lisenssit, valitse niistä oikea. (Kilpapelipassi, junioripelipassi tms)
  11. Valitse seura (Raahen Jääkiekkoklubi)
  12. Jos pelaajalla ei ole vakuutusta, joka kattaa kilpaurheilun ja haluat sen ottaa vakuutuksen pelipassin yhteydessä, valitse Sporttiturva. Jos pelaajalla on oma, kilpaurheilun kattava vakuutus, voit halutessasi jättää vakuutuksen ottamatta. Huomioitavaa on, että pelaajalla on oltava joko oma tai Sporttiturvan vakuutus.
  13. Varmista yhteenvedosta, että kaikki on kunnossa. Tarvittaessa pääset muokkaamaan yksittäisiä tietoja klikkaamalla niitä. Kun kaikki on kunnossa, valitse HYVÄLTÄ NÄYTTÄÄ, JATKETAAN MAKSAMAAN.
  14. Tämän jälkeen täytät vielä osoitetietosi, jos et antanut niitä profiilia luodessasi.
  15. Valitse maksutapa ja suorita maksu.
  16. Palaa myyjän palveluun. Saat ilmoituksen, KAIKKI REILASSA, EI MUUTA KUIN SPORTTAAMAAN! sekä ostoksen tiedot sähköpostiisi.
  17. Jos jäi epäselvää tai tarvitset apua, ota yhteyttä joukkueenjohtajaan tai Raija Kivimäkeen, raija.kivimaki@ssab.com tai 0408443033
  18. Pelipassin oston takaraja on 30.6., jos halutaan pelipassin pysyvän katkeamatta voimassa. Ilmoita jojolle kun pelipassi on otettu.