Tulevaisuuden Tähdet -tapahtumaan edustajia Raahesta
Julkaistu: 01.07.2020 00.00

Tulevaisuuden Tähdet -tapahtumaan edustajia Raahesta

Raahen Jääkiekkoklubin kasvatit ja nykyään kaksoisedustuksella sekä RJK:n että Kärppien paidoissa pelaavat Emma Ekoluoma ja Kati Seppänen on valittu tyttöjen Tulevaisuuden Tähdet -kartoitustapahtumaan Kuortaneelle. Tulevaisuuden Tähdet kokoaa valtakunnallisesti yhteen ikäluokkansa parhaimmiston, tällä kertaa vuosina 2005-2007 syntyneistä tyttöpelaajista. Raahen jääkiekkoklubi onnittelee Emmaa ja Katia ja toivottaa molemmille oikein paljon tsemppiä itse tapahtumaan!

"Tyttöjen pelaajakartoitus starttaa valtakunnallisella Tulevaisuuden Tähdet -leirillä, joka pidetään Kuortaneen Urheiluopistolla 12-15.8.2020.

Koronavirusepidemia muutti tyttöjen pelaajakartoituskalenteria. Alunperin pelaajakartoitus oli tarkoitus aloittaa toukokuussa alueellisilla Pikku Pohjola -leireillä. Koronavirusepidemian myötä leirit jouduttiin perumaan ja siten pelaajakartoituksen ensimmäinen leiri on valtakunnallinen Tulevaisuuden Tähdet -leiri elokuussa.

Tulevaisuuden Tähdet -leiri kokoaa yhteen 2005-2007 syntyneiden tyttöpelaajien parhaimmiston, pois lukien ne pelaajat, jotka ovat jo mukana alle 18-vuotiaiden maajoukkueen leirityksessä. Leirille valitaan 60 kenttäpelaajaa ja 8 maalivahtia."

(Lähde finhockey.fi)