Palkintoja edelliseltä kaudelta
Julkaistu: 07.08.2020 00.00

Palkintoja edelliseltä kaudelta

Korona-rajoitusten vuoksi Raahen Jääkiekkoklubin edellisen kauden palkintojenjakotilaisuus jouduttiin siirtämään keväällä. Nyt, juuri uuden kauden kynnyksellä se pystyttiin järjestämään ja edellisen kauden ansioituneet pelaajat ja toimihenkilöt saatiin palkittua. Seuran pienimmät pelaajat saivat mitalit, kun vanhemmat ikäluokat saivat jo henkilökohtaisia tunnustuksia.

Vuosittain jaettavat seuran erikoispalkinnot menivät tänä vuonna seuraaville henkilöille:

JUSSIN MALJA

Paavo Lunki

Jussi Vuorelan lahjoittama kiertopalkinto valitsemalleen nuoremmalle C-junioripelaajalle. Tunnollinen, taitava ja hyvän pelikäsityksen omaava.

JÄÄKIEKKOTUOMARIEN PALKINTO

Ville Nikula

Joukkuehenkinen, toiset huomioonottava, rehti pelaaja niin kaukalossa kuin kaukalon ulkopuolellakin, vanhempi C-juniori.

SEURAN MAALIVAHTIPALKINTO

Aleksi Perkiömäki

JOUKKUEPELAAJA

Riku Virpiranta

Juha Lohtanderin lahjoittama kiertopalkinto vanhemmalle D-juniorille.

Esimerkillinen ja reilu joukkuepelaaja.

SEURAN KEHITTYNEIN PELAAJA

Aatu Hakala

VUODEN TYTTÖPELAAJA

Emma Ekoluoma

Seuran paras tyttöpelaaja.

VUODEN JOJO

Janne Auronen

VUODEN HUOLTAJA

Jarno Siermala

JUMBON PYTTY

Leijona-kiekkokoulu

Kauko ”Jumbo” Holapan lahjoittama kiertopalkinto parhaiten menestyneelle joukkueelle. Tänä vuonna sarjat jäivät kesken ja paremmuus ratkomatta, joten halusimme muistaa seuran tärkeintä joukkuetta tällä palkinnolla.

JUKAN PYTTY

Vesa Lunki

Jukka Pirttijärven lahjoittama kiertopalkinto vuoden valmentajalle.

SALOMÄKI-POKAALI

Aapo Muotio

Miikka Salomäen lahjoittama kiertopalkinto B tai B2- juniorille. Pelaaja on periksiantamaton, joka taistelee aina loppuun saakka. Intohimoinen pelaaja, jonka jokapäiväisessä arjessa näkyy halu kehittyä.

DONSKOI-POKAALI

Eeli Auronen

Joonas Donskoin lahjoittama kiertopalkinto B tai C- juniorille. Pelaaja on osoittanut pelikavereiden ja toimihenkilöiden kunnioittamista sekä intohimoa jääkiekon tekemisessä niin jäällä kuin sen ulkopuolellakin.

PÄRREN PYSTI

Aleksi Tokola

Per Sandsundin lahjoittama kiertopalkinto seuran parhaalle vanhimman juniorijoukkueen pelaajalle.

Raahen Jääkiekkoklubi onnittelee kaikkia palkittuja ja toivottaa onnea alkavaan kauteen!