Leijona-kiekkokouluun ilmoittautuminen
Julkaistu: 28.08.2022 12.30

Leijona-kiekkokouluun ilmoittautuminen

Raahen Jääkiekkoklubin Leijona-kiekkokoulu käynnistää syyskauden toimintansa lauantaina 10.9.2022. Aloituspäivästä poiketen Leijona-kiekkokoulun oma jääaika on pääsääntöisesti sunnuntaisin heti yleisöluistelun jälkeen klo 11.45, mahdollisista muutoksista ilmoitetaan erikseen.

Raahen Jääkiekkoklubi on järjestänyt laadukasta kiekkokoulutoimintaa jo yli kymmenen vuoden kokemuksella. Leijona-kiekkokouluissa opetetaan luistelun ja jääkiekon taitoja leikin varjolla, lasten ikä- ja taitotasot huomioiden. Ohjaajat ovat koulutettuja ja tarvittaessa jäälle pääsevät pienimpien harrastajien mukana myös lasten vanhemmat. Raahen Jääkiekkoklubissa laadukkaasta, ammattitaitoisesta toiminnan ohjauksesta vastaa seuran valmennuspäällikkö Jyri Junnila.

Leijona-kiekkokoulusta voi edetä joukkueisiin joustavaan tahtiin taitojen kehittyessä.

Varusteiksi riittävät alkuun luistimet, kypärä ja kaulasuoja sekä jäähalliin soveltuvat vaatteet. Jääkiekkovarusteet ehtii hankkia myöhemmin, jos kiekkokärpänen puraisee ja lapsen jääkiekkoharrastus jatkuu iän ja kokemuksen karttuessa.

Kiekkokouluun voi ilmoittautua paikan päällä tai jo etukäteen ILMOITTAUTUMISLOMAKE

Jyri Junnila

p. 0413185208