Ei läpälläkään - loppu kiusaamiselle
Julkaistu: 10.08.2022 00.00

Ei läpälläkään - loppu kiusaamiselle

Raahen Jääkiekkoklubi vastaa Raahen opetuspalveluiden, nuorisopalveluiden ja Ankkuri-tiimin heittämään haasteeseen osallistua “Ei läpälläkään - loppu kiusaamiselle”.

Raahen Jääkiekkoklubi on jo aiemmin noudattanut Suomen Jääkiekkoliiton Kunnioita peliä -ohjelmaa, jossa pyrkimyksenä on tehdä jääkiekon harrastusryhmästä turvallinen kasvuympäristö. Ohjelmassa sitoudutaan seuraaviin sääntöihin:

• Huono käytös on aina huonoa käytöstä

• Kiusaaminen on aina kiusaamista

• Jääkiekossa on tilaa kaikille

Väestöliiton ja suomalaisen urheilun yhteishankkeessa #etoleyksin edistetään jokaisen oikeutta nauttia urheilusta turvallisesti sekä tulla kohdelluksi yhdenvertaisesti ja kunnioittavasti. Myös tähän hankkeeseen Raahen Jääkiekkoklubi on sitoutunut.

Toivottavasti yhteinen paikallinen teemavuosi saa kannattajia ja voimme yhdessä tehdä kaikista lasten ja nuorten ryhmistä koulussa ja vapaa-ajalla kiusaamisvapaita vyöhykkeitä.

#kunnioitapeliä #etoleyksin #eiläpälläkään