MAA
RJK D1-05, D1 A jatkosarja, lohko 4

Roki Routa - RJK

Rovaniemi

Kahden voiton viikonloppu takana ja siitä kannattaa olla rinta rottingilla koko joukkue. Peli lauantaina YJKoota vastaan oli tasainen alusta loppuun. Pari pahaa syöttöä omalla alueella antoi vastustajalle mahdollisuuden pitää pelin tiukkana, mutta onneksi pystyttiin kuittaamaan ne omilla onnistumisilla. Pari maalia tehnyt Ritamäen Joonas palkittiin parhaana, jonka toinen maali oli tosi hieno veivaus vastustajien kustannuksella. Myös Siiri pelasi hyvän pelin alustaen avausmaalin hyvällä taistelullaan. Muista maaleista vastasivat Paavo kolmella ja kerran onnistunut Niko. Sunnuntaina myös pelattiin koko joukkueella hyvä peli Rokin Routaa vastaan Rovaniemellä. Pelin kunkku oli Veeti puhtaalla hattutempullaan, HYVÄ UKKO!! Toinen onnistuja oli Eemi, joka eiliseen tapaan pelasi varman pelin maalilla ja piti meidät torjunnoillaan pelissä mukana. Maalinteossa onnistuivat myös pari maalia mieheen tehneet Jonne ja Anton. Mainitsemisen arvoisesti pelasi myös hyvin puolustuksessa pelannut Paavo tehoin 1+3.

Joukkueen ajankohtaiset ottelut

Ei otteluita