JOU
RJK C2-05, C2 AA alkusarja lohko 7

RJK - RoKi/Pantterit

Jäähalli Raahe

Tappio ja voitto viikonlopun saldona. Lauantaina oltiin vähän jaloissa ja Sopa vei turhan isoin numeroin voiton 5-10. Vastustaja sai aivan liikaa vähän ilmaisia maaleja ja se on ikävää että kaikki lasketaan. Maaleista Aleksi teki kolme, joka oli aina siellä lapa jäässä mistä maalit tehdään eli maalin edessä. Kerran mieheen onnistuivat Joonas Rö sekä Paavo. Maininnan arvoisesti pelasi kolmella syötöllään myös Niko ennen kuin otti tyhmän kostojäähyn, josta vastustaja rokotti armotta ja sai uutta pontta peliinsä. RoKI piti meitä pari erää tosi tiukoilla ja varsinkin toisen erän tyhmät jäähyt sekoitti peliä oikein huolella. Onneksi kuitenkin selvittiin ja voitettiin peli ihan ansaitusti 9-4. Joonas Rö oli tehokkaana tehden kolme maalia. Muut maalit menivät Aleksin, Nikon, Paavon, Veetin, Kallen ja Jonnen nimiin, joka rokotti hyvällä tlanteen loppuun asti pelaamisella vastustajan molarin seikkailut maalin takana ja iski kiekon tyhjään maaliin. Maininnan arvoisesti pelasi myös Vilikki, joka oli tänään pieni suuri liikkuva muuri. HYVÄ UKKO!!!

Joukkueen ajankohtaiset ottelut

Ei otteluita