G-11 - joukkueen ilmoittautuminen avattu
Julkaistu: 17.06.2018 00.00

G-11 - joukkueen ilmoittautuminen avattu

Vaikka kesä on kauneimmillaan, tehdään Raahen Jääkiekkoklubissa kovaa vauhtia valmisteluja tulevaan kauteen.

G-11 -joukkueeseen ilmoittautuminen on avattu ja joukkuetta kootaan valmiiksi. Joukkue harjoittelee yhtenä ryhmänä ja peliryhmiä tehdään niin monta, että kaikki pelaajat pääsevät varmasti pelaamaan. Koulutetut valmentajat ohjaavat lapsia seuran pelaajapolun ja Jääkiekkoliiton ohjeistusten mukaisesti. Jokaista lasta opetetaan heidän oma kehitystasonsa huomioiden. Myös seuran pienimmät juniorit saavat osansa taitovalmentajan opeista sekä seuran pitkäjänteisen valmentajakoulutuksen annista. Seurassa on joukkueita kaikille ikäluokille, joten myös vanhemmat vasta-alkajat voivat ottaa yhteyttä ja tulla mukaan.

Lisätietoja G-11 -joukkueesta: Tuomas Haukipuro 0442830791

Ilmoittautuminen: https://rjk.jopox.fi/joukkueet/3606/lomakkeet/2787...