Easy Hockey ilmoittautuminen
Julkaistu: 09.08.2018 00.00

Easy Hockey ilmoittautuminen

Oheisen linkin kautta pääset ilmoittautumaan Raahen Jääkiekkoklubin Easy Hockey toimintaan.

Jääkiekkoliiton uutinen Caruna Easy Hockeysta

Caruna Easy Hockey on tarkoitettu 10–17 -vuotiaille, jotka haluavat pelata ilman paineita, keskimäärin kerran viikossa ja muiden harrastusten lomassa harjoitellen. Aikaisempaa kokemusta jääkiekosta ei tarvita, mutta se ei ole myöskään este osallistumiselle. Varusteiksi osallistujat tarvitsevat vain luistimet, kaulasuojan, jääkiekkomailan ja ristikollisen jääkiekkokypärän.

- Caruna Easy Hockey on tarkoitettu niille, jotka tykkäävät pelata jääkiekkoa, mutta joilla ei välttämättä ole aikaa tai mahdollisuuksia käydä treeneissä useita kertoja viikossa. Tämä on hauska tapa pelata jääkiekkoa rennossa ja valvotussa ympäristössä, Jääkiekkoliiton juniori- ja seuratoimintajohtaja Turkka Tervomaa kertoo.

Easy Hockey -harjoitukset toteutetaan pääasiassa pelinä - koko kentän peliä tai pienaluepeliä pelataan noin 70–100% harjoituksen kokonaisajasta. Harjoitusten muu sisältö riippuu osallistujien taitotasosta ja vaihtelee seuroittain.

Seuran uusimmat