Uusi valmennuspäällikkö aloittaa 1.6.2020
Julkaistu: 15.05.2020 00.00

Uusi valmennuspäällikkö aloittaa 1.6.2020

Raahen Jääkiekkoklubissa on tehty töitä tulevan kauden eteen myös poikkeustilan aikana. Nyt asiat ovat edenneet sille mallille, että meillä on lupa julkistaa uuden valmennuspäällikön valinta. Kesäkuun ensimmäisenä päivänä seuran valmennuspäällikön tehtävän vastaanottaa varmasti kaikkien jääkiekkoharrastajien tuntema Jyri Junnila!

Jyri tulee RJK:n valmennuspäällikön tehtävään innostuneena ja motivoituneena. Hän kertoo, että oman ammattilaisuran lopettamispäätös ja kyseisen paikan avautuminen antoivat hänelle hienon mahdollisuuden jatkaa työtä oman intohimon, jääkiekon, parissa. Ja kun samalla pääsee vaikuttamaan nimenomaan raahelaiseen jääkiekkotoimintaan, on raahelaislähtöinen pelaaja löytänyt itselleen erinomaisen paikan viedä lajia ja raahelaista jääkiekkoa eteenpäin.

Valmennuspäällikkönä Jyri haluaa olla yhteistyötä edistävä, rehellinen, keskusteleva ja helposti lähestyttävä henkilö, joka tulee tutuksi sekä seuran pelaajille, vanhemmille ja toimihenkilöille. Hänen tavoitteenaan on olla rakentamassa vahvaa pelaajapolkua jokaiselle seuran harrastajalle sekä saattaa kaikkien ikäluokkien valmennusosaaminen ja yhteistyö valmentajien kesken samalle kartalle. Näin seuran tavoitteellinen valmennustyö pystyy entistä vahvemmin luotsaamaan pelaajia kehittymään omassa seurassa mahdollisimman pitkälle.

Jyrin tavoitteena on, että oma joukkue on jokaiselle pelaajalle hyvä ja turvallinen paikka treenata, yrittää, onnistua ja epäonnistua. Vasta kun fiilis on niin hyvä, että pelaaja uskaltaa kokeilla rajoja ja joskus epäonnistuakin, voi tapahtua kehittymistä.

Omaa osaamistaan ja kokemustaan Jyri lupaa tuoda jokaisen joukkueen toimintaan ja varmasti tulemme näkemään uutta valmennuspäällikköä mukana joukkueiden harjoituksissa. Raahen Jääkiekkoklubi toivottaa Jyrin lämpimästi tervetulleeksi mukaan seuraamme!