Aluejoukkueeseen raahelaisia pelaajia
Julkaistu: 20.09.2020 00.00

Aluejoukkueeseen raahelaisia pelaajia

Jokilaaksojen alueella on kartoitettu kahdessa kartoitustapahtumassa U14 -ikäluokan pelaajia. Aluekartoituksista on valittu Jokilaaksojen aluejoukkueeseen 2+20 pelaajaa. Jokilaaksojen aluejoukkue pelaa muita alue- ja yhdistelmäjoukkueita vastaan sarjatauoilla.

Raahen Jääkiekkoklubin pelaajista mukaan valittiin Mitro Lomu ja Justus Peltomaa.

Molemmat pojat ovat aloittaneet harrastuksensa jo kiekkokoulusta ja joukkueeseen he liittyivät kuuden vuoden ikäisenä. Kummallakin on siis menossa jo kahdeksas vuosi joukkueharrastusta. Pojat ovat aktiivisia liikkujia ja omien joukkueidensa luottopelaajia, tunnollisia ja motivoituneita harjoittelijoita sekä toiset huomioonottavia joukkuepelaajia niin kaukalossa kuin sen ulkopuolellakin.

Jääkiekon ja oheisharjoittelun lisäksi kaverusten arkeen mahtuu muutakin urheilua, Mitro harrastaa toisena lajina pesäpalloa ja Justus jalkapalloa. Mitron pelipaikka on puolustaja, Justus pelaa sekä sentterinä että puolustajana.

Raahen Jääkiekkoklubi onnittelee poikia ja toivottaa onnea ja menestystä alkavaan kauteen!

Seuran uusimmat