RJK:n Leijona-kiekkokoulu starttaa jälleen
Julkaistu: 24.09.2020 00.00

RJK:n Leijona-kiekkokoulu starttaa jälleen

Raahen Jääkiekkoklubin Leijona-kiekkokoulun uusi kausi alkaa sunnuntaina 27.9.2020 klo 11.45-12.45.

Leijona-kiekkokoulussa opetellaan luistelun ja jääkiekon alkeita hymyssä suin pelien ja leikkien avulla. Kiekkokoulun ohjauksesta vastaavat RJK:n LKK-ohjaajat, jotka Suomen Jääkiekkoliitto on kouluttanut. Leijona-kiekkokoulu on tarkoitettu alle 10-vuotiaille tytöille ja pojille. LKK-toimintaa RJK:ssa on järjestetty jo vuodesta 2004 lähtien ja Leijona-kiekkokouluun on osallistunut vuosien aikana yli 250 lasta.

Varustukseksi harjoituksiin riittää kypärä, luistimet, maila, hanskat (paksut kinttaat myös riittävät) sekä kaulasuoja. Tarvittaessa RJK:lta löytyy mailoja lainattavaksi, mikäli jollakin on tarvetta. Osallistumiseen ei ole sitoutumispakkoa ja Leijona-kiekkokouluun voi käydä tutustumassa 2 kertaa ilman kustannuksia.

Raahen Jääkiekkoklubin Leijona-kiekkokoulun kausimaksu on 30€ kaudelta 2020-2021. Maksu sisältää LKK-harjoituspaidan sekä vakuutuksen.

Leijona-kiekkokoulu antaa myös hyvät pohjat myös RJK:n peliryhmiin liittymiselle, mutta tämä ei ole kenellekään pakollista.

Harjoitukset ovat pääsääntöisesti sunnuntaisin klo 11.45-12.45

Tervetuloa mukaan Suomen suurimpaan Leijona-perheeseen.

ILMOITTAUDU MUKAAN TÄSTÄ

Lisätietoja: