Raahen Jääkiekkoklubille uusi puheenjohtaja
Julkaistu: 22.06.2021 00.00

Raahen Jääkiekkoklubille uusi puheenjohtaja

Raahen Jääkiekkoklubille on valittu uusi puheenjohtaja

Raahen Jääkiekkoklubin johtokunta on kokouksessaan valinnut seuralle uuden puheenjohtajan. Jatkossa seuran johtokunnan puhetta ja koko seuran toimintaa johtaa pitkän linjan jääkiekkomies Juha Kärsämä, jolle jääkiekkoseuran toiminta on tullut tutuksi monesta eri tulokulmasta, minkä ansiosta seuratoiminnan kehittämiselle on erittäin vahva tieto-taito- ja kokemuspohja.

Kärsämä näkee Raahen Jääkiekkoklubin toiminnassa paljon hyvää, mutta myös paljon kehitettävää. Hän arvostaa läpinäkyvyyttä ja jäsenten osallistamista. Tuore puheenjohtaja pitää suuressa arvossa tiivistä ja vastavuoroista yhteistyötä muiden alueen junioriseurojen, mutta myös oman kaupungin Suomi-sarja -joukkueen Raahe-Kiekon kanssa, jota Kärsämä tuleekin tekemään yhdessä RJK:n valmennuspäällikkö Jyri Junnilan kanssa. Molemmilla on vahva yhteinen visio alueen junioritoiminnan kehittämisestä seuran, joukkueiden ja pelaajien näkökulmista katsoen.

Raahen Jääkiekkoklubi toivottaa Juhan tervetulleeksi!