Ilmoittautuminen Leijona-kiekkokouluun kaudelle 2024-25
Raahen JääkiekkoklubiJulkaistu: 03.05.2024 21.13

Ilmoittautuminen Leijona-kiekkokouluun kaudelle 2024-25

Raahen Jääkiekkoklubin Leijona-kiekkokoulun ilmoittautuminen kaudelle 2024-25 on avattu.

Raahen Jääkiekkoklubi on järjestänyt laadukasta kiekkokoulutoimintaa jo yli kymmenen vuoden kokemuksella. Leijona-kiekkokouluun voivat osallistua kaikki 8-vuotiaat ja sitä nuoremmat lapset, joilla ei ole vielä jääkiekkokokemusta. Kiekkokoulusta voi edetä joukkueisiin joustavaan tahtiin taitojen kehittyessä.

Leijona-kiekkokoulu aloitetaan syksyllä. Voit ilmoittaa lapsesi mukaan jo nyt, niin varmistat, että saat aloitusmuistutukset suoraan sähköpostiisi. Ilmoittautumisessa annetaan tarvittavat tiedot Leijona-kiekkokoulu -rekisteröintiä ja Raahen Jääkiekkoklubin sisäisen tiedotuskanavan kirjautumista varten. Ilmoittautuminen ei velvoita mihinkään.

Raahen Jääkiekkoklubin Leijona-kiekkokoulu on maksuton!

Täytä ilmoittautumislomake TÄÄLLÄ

Lisätiedot: