HEL
RJK C2-05, C2 A jatkosarja lohko 5

RJK C2 - SoPa

Raahe

Kolme pistettä viikonlopun saldo eli hyvin meni. 5-1 eka erä Rokia vastaan ja tilanteessa 7-2 luultiin jo pelin ratkenneen, mutta peli kestää 60 minuutia ja sen RoKi tiesi yrittäen loppuun saakka tasottaen pelin 9-9. Kyllä yhdeksällä maalilla pitäis voittaa, mutta ei noin huonolla oman maalin edustan pelaamisella voi voittaa. Kyllä siinä moni voi miettiä mitä olis pitänyt tehdä kahtelun sijaan. Maaleista vastasivat Aleksi ja Joonas Rö kahdesti sekä kerran mieheen onnistuivat Niko, Paavo, Anton, Jere ja Riku, joka oli vahvistuksena kutosista. SoPaa vastaan oltiin vähän unessa ekassa erässä, toisessa herättiin ja oltiin jo pelissä mukana, kolmannessa taisteltiin ja puolustettiin koko joukkueella todella hyvin makea 5-4 voitto. Hyvä ukot!!! Joukkueen paras oli tänään Vilikki todella hyvällä pelillään, sillä oli niin monta "keimseiveriä" koko pelin aikana. Mainiosti pelasi myös Aleksi tehden puhtaan hattutempun. Loput maalit meni Paavolle. Koko joukkueen yritys loppua kohti oli hienoa katseltavaa, sillä kaikki pelas joukkueelle.

Joukkueen ajankohtaiset ottelut

Ei otteluita