Hokistartti houkutteli jälleen!
Julkaistu: 26.08.2018 00.00

Hokistartti houkutteli jälleen!

Koko viikonlopun kestävä Raahen Jääkiekkoklubin Hokistartti sai liikkeelle kiekkoperheet Raahesta ja jopa Jokilaakson alueelta. Kahden päivän aikana RJK liikutti yli 200 lasta ja kymmeniä aikuisia jääkiekon ja oheistoimintojen merkeissä. Harmillisia aikataulupäällekkäisyyksiä sattuu aina, eikä niiltä nytkään vältytty, mutta niistä huolimatta kokonaisosallistujamäärä oli huikea. Sunnuntaina mukaan tapahtumaamme saatiin myös Henri Hippo, joka luonnollisesti vetäisi luistimet jalkaansa jäälle mennessään.

Kirpputorilla käytetyt, hyväkuntoiset varusteet löysivät uuden omistajan ja jäipä vielä perhetyön kautta varusteita lahjoitettavaksi perheille, joilla harrastusvälineiden hankinta on haasteellista.

Nyt Raahen Jääkiekkoklubi jatkaa uuteen jääkiekkokauteen entisten ja uusien pelaajien kanssa. Edelleenkin uudet pelaajat ovat tervetulleita kaikkiin ikäluokkiin. Seuran kotisivuilta löydät lisätietoja ja yhteystiedot joukkueittain. Muistattehan, että RJK:n Leijona-kiekkokoulussa ensimmäinen vuosi on ilmainen! Nyt siis kannattaa tulla hallille ja kokeilla kiekkokoulua.

Hokistartin järjestelytoimikunta kiittää kaikkia viikonlopun onnistumisen eteen työtä tehneitä yhteistyökumppaneita, pelaajien vanhempia, näytteilleasettajia, pelaajia ja kaikkia tapahtumaan osallistuneita. Yhteistyössä on voimaa!!

Raahe-Kiekon kausikortin arvonta on suoritettu. Voittaja on Hanne Kupsala. Voittajalle on ilmoitettu henkilökohtaisesti. Kiitos kaikille osallistujille!

Nähdään hallilla!